Jul och Nyår avklarat..

Ja då var det gjort då...nu är det bara resten av året som är kvar och fixa då :) hehe

Julen var härlig måste jag säga...mycket att göra då vi firade här hemma i huset..men ack så kul det var!

Nyår firades med systrarna och annat folk i munkan då även svåger Tom fyllde 40..så det firandet slogs ihop...det var riktigt kul det med!!

Igår började studierna igen men det är bara två veckor kvar nu sen så har jag tagit min examen!!!!! :D

Trots detta så kommer jag ändå läsa lite tyska och förhoppningsvis lite svenska under våren ändå då det inte finns så mycket jobb för mig nu här framöver :(

men men...skam den som ger sig säger jag bara... jag söker lite jobb här och var nu... får kanske ta något annat jobb...man vet ju aldrig...

har jag tur så kanske mitt eget lilla "företag" tar ett stort skutt fram i utvecklingen så jag kan leva lite på det... man kan ju alltid hoppas..

Nu har man börjat bli mera aktiv i vardagen iaf...så skönt... har börjat jogga lite nu på mornarna..började med det innan jul här men tog en vecka ledigt med det men tog tag i det i dag igen.. sen även promenader och Zumba... så man kommer i rörelse...

har ju diskbråk (stavning??) så måste ju börja komma i rörelse nu med kroppen...blir för mycket sittande annars med studierna..

nä nu ska jag återgå till dagens andra föreläsning på lite över en timma som handlar om ljuset...hmmm intressant... ja faktiskt :P sen fortsätter dagen med kanske två föreläsningar till...om jag inte tar dem imorgon...hmmm har inte bestämt mig än... men sen ikväll blir det kanske en liten tur på skridskorna med älsklingen :)

Kram och god fortsättning på er som läser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0