fredag med lördagsmys :)

Ja idag är det äntligen fredag som man ska säga...
men jag längtar tills imorgon ja *ler*
imorgon så är det exakt fyra månader sen som jag och P blev ilag igen...
det ska vi fira lite tänkte vi...
först blir det upp tidigt för P för han ska ut i skogen på älgjakt *ler*
sen åker vi ner till stan för att äta ute på "vårt" ställe och sen iväg och gå på bio *ler*

har jobbat rätt mycket nu den sista tiden..och det är ju helt underbart bra måste jag säga...
för alla inkommande pengar behövs ju kan ja säga *ler*
P har jobbat över hela veckan, en timme två dagar och fyra timmar resterande arbetsdagar och troligen blir det så nästa vecka också för honom...
men jag ska jobba tre dagar jag med nästa vecka *ler*
jag verkar bli poppis på skolan här *hihi*
idag var jag på förskolan, aldrig varit där tidigare men oj så kul det var *ler*

jag tror verkligen jag valt rätt yrke för mig själv...
känner att det är hur kul som helst och jobba med barn..
har lekt ute på hela rasten med barnen..bland annat så har vi hoppat massa hopprep idag..
det verkade de tycka var roligt.. sen gick vi på lite styltor, det var vingligt *ler*

sen har jag börjat med Zumba *ler* fast här hemma på Wii-konsolen *hihi*
jag och jenny bergman :P
my new heart <3 *ler*

men appropå hjärta så saknar jag mitt andra hjärta E <3 tycker ni ska pallra hit lite och mysa en helg med oss *ler* tycker jag låter som en fäbålus ajdée ;)

nä nu ska jag sätta mig och plugga...har ju inte tid med det här inte..
har jobbat hela dagen och avslutar den med studier och husrenovering... för när P kommer hem senare så sätter vi igång och fixar och stökar på här... bor ju i ett kaos nu :S
men så blir det när man ska renovera...då får man leva i sk#ten innan det blir ELITEN!!

kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0