massa experiment och laborationer

ja det är precis som rubriken lyder... så kommer min dag se ut.... med en "hemlaboration" och ett "demonstrationsexperiment" *ler*

turligt nog så mår jag betydligt bättre idag än vad jag gjorde igår... igår var ingen trevlig dag kan jag säga, tycker att den här förskylningen ska bryta ut rejält så man slipper ligga i sängen eller soffan och bara ha ont i hela kroppen, ha huvudvärk och vara yr hela dagen.... gillas inte... för så såg min dag ut igår.... idag har jag bara lite känningar i kroppen.... men förhoppningsvis ger det med sig...

för imorgon ska vi till östersund *ler* P ska spela innebandy mot Frösölaget på fyrvalla *ler* sen blir det hem till mammsen en sväng och äta och umgås innan man bär av hemåt igen då P ska jaga imorgon med sin pappa.... jag stannar hemma denna helg för jag har lite för många uppgifter att göra...

sen har jag bestämt mig att nu ska jag börja seriöst med mitt målande *ler*
jag ska börja sälja proffesionellt...får se hur det går... men tanken har varit att folk får kontakta mig om vad de vill ha för motiv, det kan vara ett kort på någon eller något eller så berättar de hur de skulle vilja ha sin tavla...så gör jag mitt bästa och målar på och sen får de hämta när den är klar och betala... men har problem med att bestämma priser på det där... :S
har funderat på att en stor tavla i A3 får gå på 200-250 kr och en liten i A4 får gå på 150kr.... så får se hur det blir.... spännande är det iaf...

ja nu ska jag sätta igång med mina experiment här...innan hjärtat och sotaren kommer :)

KRam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0