Snart JUL!!

Snart är det jul!! och jag har inte världens julkänsla än....vet inte vart den är men kan vara att man har lite mycket att göra just nu så den kommer väl snart...

Så just nu sitter man med en hemtenta om människokroppen fram tills på söndag och fram till nästa fredag så har jag ett projektarbete..och det är rätt mycket bara det...

så det är tur att julgranen är på plats och klädd, julklapparna köpta och inslagna och lagda under granen, julpyntat och julstädat, fast kanske ska städa lite till innan jul, tv:n fungerar och internet är på plats... det är mycket som har pallit på plats i mitt och patriks pussel :) t.ex så är pelletskaminen också på plats och brinner för fullt..skrubben målad..
på fredag ska vi ut på bio och middag och en tur på stan så ska bli skönt att få göra något annat.

nu ska jag se på lite tv medan jag pluggar...

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0