order order order..

ja nu har man fått lite order på om uppdatering
kanske ska skriva några rader då :P

har ju hänt en massa sen sist...

fast det är ju inte många som läser så får ni som är få att läsa lite iaf ;)

för det första så har Emmett mitt lilla hjärta blivit stor och kastrerad.. stackarn... men han fick en belöning...han fick bli utekatt..
det har han fått bli nu i det gula huset som jag bor i *ler*
med mitt andra hjärta *ler* Patrik
här har man bott någon månad och fler blir det <3

sen har även studierna börjat igen..denna gång blev det "nyfiken på naturvetenskap" och än så länge verkar det hur kul som helst...ska även ner till Falun nästa vecka någon dag... ser fram emot det

sen är det även min sista termin på lärarutbildingen så till januari så är jag klar...dock har jag ett lärlingsår kvar men det blir ju iaf jobb och inte studier...

nä nu ska det bli sova... mycket att göra imorgon som det varit idag..

får se om man blir bättre på detta också *ler*

sov gott


Kommentarer
Postat av: jenny bergman

"och jag har träffat världens gulligaste tjej, Jenny heter hon. bästa" Och hon tycker om mig precis lika mycket. ;) Haha, Puss gumman. / Jenny

2011-09-03 @ 09:35:37
URL: http://ajbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0