Nya Tider..Nya Världar

Ja idag så pyser jag iväg...ska bli skönt att komma bort ett tag...
Sen nästa vecka blir det kanske lite partaj *ler* man vet ju aldrig *hihi*

Sen kommer man åka ner till falun igen...fast denna gången blir det annorlunda...det blir inte med tåget som vanligt utan denna gång åker man bil ner *ler* ska bli härligt... slippa sitta själv på ett tåg kommer bli najs...så nu har man ju någon att prata med *ler*

Sen när man kommit hem från falun...DÅ äntligen så kommer min nye sambo att flytta in *LER*... åhhh så spännande det kommer att bli...

Sen ska jag försöka fixa om lite här i kök och hall innan inflyttningen sker så det är finare här hemma *leR*

Nä nu ska jag packa klart och sen plugga lite innan tåget går..

så ha en najs helg på er för det ska jag ;)
KRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0