i övik

oj vad jag har varit dålig på att skriva ser jag... ursäkte

men det har varit rätt mycket nu ett tag... man jobbar och pluggar dygnet runt i princip och sen när man får tid så sover man lite med *ler*

nä men det går rätt bra tycker jag.. men det är som sagt rätt intensiva dagar man har.. sen blir det inte mycekt fritid på helgerna heller..

men nu i fredags fick jag finfrämmande av F och J *ler* fasiken vad kul det var att ni kom över helgen... hoppas vi gör det snart igen.. även om det är i England *ler*

sen nu idag klev man upp med tuppen näsan..*gäsp* kl 5 var man uppe och packade och gjorde sig iordning.. tog bussen till stan och bytte till bussen mot övik! så nu sitter man här och har det mysigt med vännen *ler*

det roliga med bussresan till övik var att min systerdotter I var ju också på bussen.. hon klev på efter mig och så hade jag en färdkamrat någon timme..trevligt!! Tack för det I!! Love ya!

Sen har man spenderat lite pengar idag på den nya garderoben.. eftersom nu inga byxor längre passar och nästan inga tröjor heller *ler* det är ju otur i turen kan man ju säga *ler* eftersom jag har gått ner rätt mycket i vikt nu så det är ju rätt kul att kunna pröva nya kläder som är typ två storlekar mindre än vad man haft tidigare *LER* kändes så härligt när man testade ett par byxor i stl 42 istället för 46 *ler*

men nu ska jag och E sätta oss och se lite film och relaxa

Kram på sverige!!

(glöm inte kommentera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0