#gäsp#

sitter och gäspar lite.. idag har det varit en riktigt slöardag.. känns bra med lite sånna med..och behövligt nu med..

har varit mycket nu ett tag..var nära den där väggen...men veck undan rätt snyggt om jag får säga det själv..
la ner allt jag höll på med och skrev en lista med det viktigaste först och det blev en rätt lång lista.. och håller nu på att betar av den och det går väldigt bra...har tagit det värsta nu men det är mycket kvar att göra..

åhh snart får ja åka ner till falun igen *ler* ska bli riktigt kul.. längtar redan..speciellt nu när jag ska bo på hotell *LER*...ska bli fett nice..

ja sen händer det väl inte så mycket mera.. ska väl plugga på lite mera nu sen blir det nog sova.. jobb imorgon..

ja just ja.. jag måste diska och möblera om lite i köket :) kommer få främmande kanske och då ska det vara lite finare här.. haha

men kram och sov gott sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0