framför tv:n...nice

ja det är väl nice.. men inte anledningen till att jag skriver...

mitt ämne för ikväll är att varför ljuger man?.. h*tar verkligen när folk ljuger till en... för de verkar hela tiden tro att man aldrig får reda på sanningen...visst har man dragit en själv men har alltid mått bajs efteråt och berättat som det varit.. typ på en gång.. men hur kan folk sitta i månader och till och med år med lögner som de aldrig berättar om??
jo de tror säkert att de "skyddar" en från funderingar och från att kanske bli ledsen... men kan ju säga det att det blir ju bara värre när man får reda på sanningen från annat håll...

så jag ger er ett väldigt bra råd nu sverige... säg alltid sanningen...

nu stänger jag ner så syns vi när vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Vad är det nu gumman!?

Ses vi snart igen!?

Kram

2010-03-19 @ 08:19:11
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0