är så sjukt arg just nu...

alltså inte ens det kan beskriva vad jag känner just nu... har suttit och sett på Uppdrag Granskning nu på svt1 och där pratade de om en våldtäkt som ägde rum för ungefär ett år sen på en skola som heter Bjärstaskolan.. (ja jag tänker namnge detta).. och jag blir så svinigt förbannad så jag mår illa... en tjej på 14 år blir våldtagen av en kille som är lite äldre på skoltoaletten... alltså hallå för det första!! och sen är det i princip INTE EN ENDA J*KEL SOM TROR PÅ HENNE!!! fast att man har bevis på att det har hänt, att man har fått ett erkännande från grabben som utsatte henne för detta så har hon inte ett stöd alls... och det värsta av allt!! vet ni vad det är!?! jo att man smutskastar henne så grovt på INTERNET att det är helt otroligt..!!

man kallar den här tjejen för saker som jag inte tänker ens säga, man hotar henne alltså jag blir inte riktigt klok på sverige ibland.. på facebook till och med har man en grupp eller liknande där runt 4000 medlemmar sitter och säger att hon ljuger!! MEN GRABBEN HAR JU ERKÄNNT OCH BLIVIT DÖMD!! har man missat det eller???

sen verkar det inte vara en enda av dessa människor, som skriver det ena med det fjärde om den här tjejen, som tänker på det...!! hur är det möjligt?!?! jag förstår mig inte på människor ibland...

sen verkar det inte vara en själv av dessa människor som tänker på att "Oj! det hände igen...ja han kanske har gjort det".. nej då.. Alltså det hände en gång till och ingen tror återigen på tjejen...

nä då börjar man smutskasta henne med...

en grabb våldtar en tjej på en skoltoalett...han erkänner och blir dömd...men "alla" stöttar honom...tro tusan att han våldtar en tjej till... han kommer ju undan med det.. man tror ju på honom..det är ju han som får allt stöd... jag skulle inte bli brydd om han gör det igen... och troligen kommer väl dessa människor att smutskasta ytterligare en tjej... visst blir han dömd...men folket verkar ju tro på honom...

Så om dessa tjejer skulle se detta inlägg eller någon vän till de... då vill jag att ni ska veta att jag stöttar er tjejer till tusen..det är inte mycket men det är iaf något.... och jag tänker inte ens sitta och smutskasta honom med massa ord och svordommar för det är han inte värd...

jag hoppas ni tjejer som utsätts för detta att ni klarar av det.. ni gör det starkt tycker jag...

sen måste jag ju även påpeka det att det finns ju tyvärr människor som ljuger om en våldtäkt och en annan blir dömd oskyldig.. och det är lika hemskt som en våldtäkt anser jag... men i detta fall så har man ju bevis på bevis på bevis samt erkännande som styrker tjejernas ord..

så ni har mitt stöd..

Ja må vara en totalt galning som skriver detta men det är vad jag tycker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0