rubrikstopp igen

Onsdag idag... tror jag iaf *ler*

Dagen började tidigt med en studiegruppsträff via internet där vi arbetade med matematiska mönster, andra baser. Sen fortsatte vi med en Redovisning med andra studiegrupper. Det gick relativt bra förutom att det hackade sig för mig med ljudet och att tillslut gick allting tok långsamt. Så vid slutet av redovisningen blev jag mer eller mindre rätt le.
Sen fick jag i princip springa till jobbet *ler* hade tio minuter på mig att hinna i tid. Men jag hann och upptäckte att nästan hela den gruppen jag hade var sjuka. Så vi tog det rätt lugnt den lektionen. Vi satt mest och pratade om framtiden.
Sen hade jag massa hål i schemat så jag planerade en massa och avslutade min arbetsdag med en planeringstimme med min sista klass. Åh vad jag älskar mitt jobb *LER* alltså visst har det sina dåliga stunder ibland men alltså jag stortrivs till tusen. Är så glad att jag fick det här jobbet.

Ja så nu är jag precis hemkommen och ska sätta mig och plugga med mina egna studier. Fick men Billstein bok idag äntligen *ler* sen får det bli lite softare kväll tror jag. Har varit rätt mycket ett tag nu. Sen måste jag även läsa klart Smilla boken eller hitta den som film. För måste få in den så fort det går.

Sen i morgon så är man ledig *ler* och har hela dagen till egna studier och ska även gå och ta kort för måste fixa mitt ID kort.

Men nu ska det bli soft med studier.
Kram på folket.
Luv Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0