Nu är det nära :)

Fick mina biljetter igår och det var så kul :) ska bli skönt att åka bort ett tag... titta på lite nya saker...
synd att man inte kan åka tidigare och vara borta längre :( men nu när man fått jobb måste man ju prioritera lite saker... fast det ska bli kul att åka iaf...

helgen blev det bara studier och mera studier..plus att jag förberedde mig inför nya jobbet... jobbade lite förra veckan och nu är det varje dag som gäller *ler* hoppas jag hinner med mig bara nu... det är ju rätt mycket som kommer att hända nu framöver... skönt måste jag säga... trist och bara sitta hemma och tråka på med studier varje dag... *ler*

sen E hoppas jag du är beredd på mig igen *ler* tänkte komma upp snart igen... fast kan ju inte stanna så länge dock nu när jag börjat jobba... men kommer det gör jag *ler*

nä nu ska man sätta sig och plugga igen...hade lektion idag som inte gick bra alls... internet dog flertal gånger och ljudet försvann med... men tur man har en bra lärare som förstår..så det ordnade sig iaf...

nä nu blir det pyjamas och studier i soffan... kramen på folket...

Kommentarer
Postat av: martina jansson

hejsan theres :D fin blogg :D

2010-01-16 @ 17:22:58
URL: http://mmaarrttiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0