lyckligt slut

Ja igår lördag var det en väldigt dramatisk dag måste jag säga.. min kompis E ringde på kvällen och ville att jag skulle försöka ta mig till sundsvall och följa med till strömholms djursjukhus... okej tänkte ja det kan jag försöka göra.. fick sen reda på att det ligger vid västerås :o
så det är ju en bit härifrån... så jag ringde styvpappa B och han ställde upp och köra ner mig till stan där E hämtade upp mig.. då var väl kl vid 22 på kvällen.. sen for vi iväg mot västerås där vi kom fram vid 2 på natten.. snacka om att vara trött då... och lilla M som vi åkte ner med visste inte vad som hände..hon hade råkat svälja något och de i strömsholm försökte få ut det men det gick tydligen inte utan att operera henne :S men tack och lov gick det bra :D jag och E satt ute i bilen och väntade... jag kunde iaf sova under den timmen men inte E... sen fick vi åka hem igen... för lilla M var tvungen att vara kvar där tills på tisdag...
men vi tog ett ryck och gav oss iväg hemmåt.. och vad trött vi var.. fick stanna på en parkering och sova en timme till.. så jag kom hem idag vid 13 och E fick åka ända hem igen...

så mina tankar är hos dig nu E och lilla M... men det här fixar ni..

så idag har man ju varit rätt seg och sen ska man plugga och planera till jobbet... så det lär bli en sen kväll tyvärr iaf...

men men skam den som ger sig..

kram på er folket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0