...home kära home...

känns så skönt att vara hemma igen... har varit i falun några dagar genom studierna.. har bott på ett gammalt fängelse dessutom.. det har varit lite kul..

kom hem mitt i natten i går och sen idag upp tidigt och iväg på jobbet för att hitta en lapp på mitt skrivbord där det står att jag inte behövde jobba första timmen :/ och då blev lilla jag lite "putt" för då hade jag ju kunnat sova lite längre i morse.. har kännt mig som en zombie på jobbet idag... haha...

men det har gått bra iaf.. alla har varit urgulliga idag... så kändes som en bra start på helgen...
fast den kommer inte vara så länge tror jag tyvärr.. måste studera väldigt mycket i helgen plus att jag har mycket att göra i arbetsväg med...

men men man vill ju gärna ha en lön och mat på bordet :)

men nu säger jag hej för ikväll

trevlig helg på er alla... KRam

Kommentarer
Postat av: abb

Vad jobbar du med ? ;D

kolla in min blogg & komentera gärna ,D

2010-01-23 @ 15:33:54
URL: http://abiier.blogg.se/
Postat av: abb

Som lärare? för små eller ? du ser jätte ung ut!

2010-01-23 @ 17:00:23
URL: http://abiier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0