...Dagens härligheter...

Är så glad som man kan vara just nu *ler* Det är verkligen sant när de säger "Att efter regn kommer solsken" för just nu skiner nog solen starkare än någonsin på mig *ler*.

Måste säga återigen till Magnus Å att tack för ett toppen nyår...och nästa gång så ska vi vinna lattetrofén *ler*.

Snart börjar skolan igen och man har nu kommit på plats..nästan...lite kvar innan man har kommit igång.

Sen måste man även till Falun om någon vecka också och det ska bli kul *ler* inte blir det billigt man ack så kul det kommer bli...synd man måste åka själv varje gång :(

Kallt som attans är det här uppe i Fränsta...var -31 i morse när jag klev upp och gick iväg till jobbet, jo du läste rätt...*ler* till jobbet...lilla jag har fått jobb. Så man kommer ge Fränsta en chans till sen får jag se vart jag tar min boning och åker...

(P.s till Bianca..det är inte jag som designat bloggen utan min kompis Eleonore som har gjort det D.s)

Men säger kram från mig för ikväll.. har mycket att göra nu.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0