dagens fråga :)

hehe.. att det alltid ska vara svårt med dessa rubriker *ler*

ja så har man troligen åkt på m-sjukan...väldigt trist... :(
så då blev det att man fick sjukskriva sig redan första veckan.. alltså det är ju så jä*la typiskt känns det som...
aja..jag blir nog bättre snart.. har varit ledig idag iaf så det var ju tur...men har inte orkat gjort något.. tog mig iaf på affären för att handla lite mat...hade ingenting hemma.. hehe opps!

ja sen har det varit många frågor i min skalle den senaste tiden och är less på det... varför kan inte folk vara ärliga och säga som det är...utan varför måste man ljuga och hålla undan saker.. förstår ibland inte... inte så konstigt att man inte vågar lita på folk längre... :S
och sen börjar man tänka att varför ska man ens lita på andra? vad är det för mening med det.. om man håller sig till sig själv och dem man vet att man kan räkna på så borde man ju klara sig tycker jag...

nä nu är min ork slut.. ska lägga mig under filten igen och ta det lugnt... ska försöka göra klart några uppgifter tills imorgon men får se om man orkar det... nu är man så himla stressad de sista dagarna med de sista uppgifterna... tror inte man hinner...

kram på er iaf..

Kommentarer
Postat av: camilla

sv: tack så mycket :D



btw finns många man inte kan lita på, men alla människor förtjänar en chans, finns allt fler likasinnade som än själv när det gäller att lita på någon.

2010-02-10 @ 15:08:18
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0