2010

ja då var det ett nytt år nu då.. och tänk att det känns precis likadant... haha *ler*

nu har man redan städat bort julen och det känns skönt... har satt upp nya gardiner och lagt fram alla nya dukar som man har skaffat... har varit på Ikea och storhandlat och även från Jotex har man handlat.. *ler*

och nyår blev väldigt kul att fira iår.. var hos vännen E och hennes kille M i Övik... och firade med dem och deras kompisar.. ska lägga upp några bilder...

kom hem i lördagsnatt och igår blev det en liten slöardag.. diskade lite och städade upp lite här hemma..bytte gardiner i köket...köpte några jättefina i övik... sen gjorde jag inte så mycket mer förutom studier....

idag blir det massa studier... tyvärr sov man länge idag för man somnade efter tre i natt :( inte bra.. sen sov jag bara en timme typ innan jag vaknade igen och låg vaken ett bra tag... men ska försöka kliva upp imorgon i vettig tid *ler* får se hur det går...

Men här kommer några bilder från Öviksresan *ler*


Jag med Harry i knä och Eleonore


       
                      Eleonore och M.         Alla på Festen i Övik. Hemma hos MÅ och KÅ.
 
                         Reinfeldt var med *ler*                                         Eleonore *ler*
      
Den omtalande trofén                          Lilla Jag fick vara med på kort    

 

Sen blöd M upp till dans med J. Och MÅ fick dansa solo i bakgrunden *ler*

Men Kram på folket..och hopps ni fick ett bra nyår..


Kommentarer
Postat av: Bianca♥

Hej terese!

Vilken fin blogg du haa!!'

kan inte du fixa min blog lika fin som dinn!annars kan du skriva till mig hur man gör:D

många mysiga kramar i från / Bianca♥♥

2010-01-04 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0