dags att skriva igen kanske

För det var ju ett tag sen nu... men under denna tid har man ju undrat om varför skriver man en blogg?
Så alla ni som läser detta lämna gärna en kommentar om varför läser ni bloggar och varför har ni en egen blogg?

skulle vara intressant och veta vad ni tycker...

det har väl inte hänt så mycket omkring mig den senaste tiden kan jag tycka.. studier och jobb är det som tar upp min vardag och även helger *ler*

fast i fredags åkte jag och syrran till stan och gick på bio.. vi kollade på Avatar.. åh den var ju så himla bra.. den var helt värd att se...

sen åkte man ju dock på en mindre förskylning efter det men det fick jag ta tyckte jag.. så har varit lite snuvig några dagar men det var bättre i dag..

nu ska jag återgå till studierna.. men glöm inte min fråga..
Kramar på er!!

Kommentarer
Postat av: camilla

tack för kommentaren :) kul att du håller med,, blev bara så sjukt less när en liten tjej precis skrev till mig att jag skulle ljuga om min bh storlek för att dom inte ser så stora ut,,,fattar inte vart hon ville komma med det hahah

2010-02-02 @ 16:58:41
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/
Postat av: Gittan

Ok jag kikade in

2010-02-28 @ 12:59:15
URL: http://gittanwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0