Lite Gott och Blandat!



Min lille kille har vuxit upp *ler*





Är inte så haj på det här med att lägga in bilder men jag försöker så gott jag kan *ler*

Här är några mysiga bilder som jag tagit med mig och Emmett.. Det är ju nämligen så att jag vaknar upp varje morgon på ett väldigt gulligt sätt.. Emmett kommer varje morgon och lägger sig hos mig och försöker väcka mig genom att slicka lite på min näsa *ler* eller genom att gnugga hela sitt ansikte mot mitt *ler* så han kittlar mig i ansiktet med sina morrhår....





Sen kan vi bjuda på lite fler mys bilder

   


Min Favorit bild på mig och Emmett *ler*

      

Ja det var lite gott och blandat på oss två *ler* bättre sambo kan man ju inte få tycker jag *LER*

Glad Lucia på er!!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0