...vänd blad efter tonen...

Ja det är så det känns... livet känns mer och mer som en bok...
Ett kapitel avslutas och ett nytt börjar... Så har det blivit nu för mig.. och visst känns det tråkigt men ibland blir det ju så...

Men livet upphör ju inte för det... nix...*leR* och det är jag glad för...

Resten av denna vecka så spenderar jag min tid hos syster A för att vara hundvakt samt husvakt *ler* har bara varit här någon timme och har redan fått nya riv- samt blåmärken *ler* men nu ligger vovven tyst och lugnt och vilar.. vi tog en joggingtur tidigare... så han fick avreagera sig lite...hihi *ler*

Nästa vecka blir det kloter VM och ser så fram emot det så det är inte klokt... sen ska jag ju få även träffa Emmett... *LER* men även Eleonore och Micke så det ska bli kul...

Ja nu ska jag sätta mig till rätta i soffan här och glo på tv *ler* NAJS!!

Puss P kram P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0