men du... det var inte igår!

Nej det var det verkligen inte *ler*

Kände på mig att jag var tvungen att skriva lite här, var ju så länge sen sist...

Ja men jag har väl inte så mycket att säga :P

Sommaren har gått alldeles för fort tycker jag, fast jag har fått mycket gjort *ler*
Var i östersund några dagar, sen hem till sörbygden ett tag, sen en sväng till Hårte några dagar med Lollo *ler* hur härligt som helst, fick bada första gången i havet *ler* var riktigt kul och väldigt kallt *ler*

Sen åkte jag upp till Övik en vecka och klappade mage och tränade Kloter *LER* tog en snabb tur till Östersund igen och gick på stråket och träffade mina tjejer snabbt och spenderade resten av kvällen (natten) med min älskade Henrik S... oj oj vad kul vi hade... så tack för den natten S...det måste vi göra om igen snart!

Sen kom jag hem tillbaka till vackra fränsta och var hemma några timmar innan systeryster ringde och frågade om hundvakt och så klart sa man ja *ler* så då var man där över helgen och kom hem i söndags och har varit hemma sen dess :) alltså i fyra dagar *ler*, fast fick ju fin främmande i tisdags *ler*

sen så åker man iväg snart igen till systeryster för att vara hundvakt, när de ska på någon countryfestival *ler* men men.. jag måste väl fylla på mina armar och ben med lite nya blåmärken sen i helgen :P
Har nog aldrig varit så blåslagen som jag blev efter lördagsnatt :/

Sen drar man iväg igen för man ska vara med på KLOTER VM :D *LER*
OJ det ska bli så kul... har redan fixat min fin fina tröja som jag ska ha på mig...
På ryggen står det
"MICKES ÖLKALLE"
*ler*
(eftersom det inte finns några bollar i kloter utan bara en massa öl)

Sen så blir jag hemma några dagar innan jag blir våldgästad igen från Östersund...hoppas det blir mer plättar då *ler*

Och sist men inte minst..absolut inte minst så börjar mina studier igen efter det...så då har man det man gör igen då..haha

Ja men nu har jag gjort min update...så det lär väl ta några veckor igen innan nästa gång :P

KRAM Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0