jomeenviisst ;)

fick komma hem igår *ler* känns lite skönt... mina lår ser hel festliga ut iaf *ler* fulla med blåmärken efter helgens bravader... men så blir det med en 35 kilos klump som hoppar på en... fast det har varit rätt kul ändå...

så nu blir man hemma i två dagar till sen ska man åka iväg igen *ler* känner att jag har varit ute och ränt en massa i sommar fast vad ska man annars göra? sitta här hemma och rulla tummarna och glo bara på en massa tv? njae jag tror inte det...

fast denna resa har jag typ längtat efter hela sommaren!! det är ju KLOTER VM i helgen!!! *LER*
så på torsdag åker man till hammarn till min kära och sen på lördag så blir det kloter *ler* fast jag är bara reserv men det ska bli kul och vara med ändå... se grabbarna och E spela och dricka en massa (iaf grabbarna *ler*)

sen får jag ju träffa Emmett igen... ska bli hur mysigt som helst *ler*

Nä nu ska man väl sätta igång och göra något innan tummarna ramlar av ;)

Kram på folket


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Vad roligt Stump att du börjat skriva lite mera!!

Ser fram emot att du kommer!

Hur blir det?! Torsdag eller fredag?

Hör av dig!

Kramen

2010-08-17 @ 12:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0