ännu en vecka har passerat

tiden går rätt fort nu för tiden

haft huvudvärk ända sen jag hamnade på sjukhuset i söndagsnatt så om det inte släpper över helgen så blir det ett besök på vårdcentralen tror jag på måndag... usch

så veckan har gått rätt segt, har för det mesta spenderat tiden i soffan och lyssnat på tv:n... inte orkat tittat på den så mycket om jag ska vara ärlig...men trevligt att lyssna på iaf *ler*

men tack och lov så har jag orkat förberett mina studier idag iaf..fast det blev nu på eftermiddagen.. fast huvudvärken sitter i men detta måste ju göras så det är bara att bita ihop så att säga....

men ska ta ett brejk nu och vila upp mig för sen blir det nog mer studier...

men kramen på folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0