Vink till folket

Ny dag igen..tycker tiden går rätt fort ibland...

jaja...idag har man kutat fram och tillbaka som en jojo med tvättstugan känns det som...men nu har man rena kläder igen iaf :) det var ju tur...

sen en promenad med ludde igen...fast idag var han rätt sprallig tycker jag...men han är ju fortfarande en liten valp så det ger nog med sig..

men sen vilket härligt väder vi har haft nu ett par dagar....oj säger jag... fast just nu blåser det rätt rejält men annars har det varit riktigt varmt och soligt...

ja sen tänkte jag bara säga GRATTIS ANGELICA på din FÖDELSEDAG!!!! Grattis, grattis!!
hoppas din dag bli underbar...

men nu är jag superhungrig så jag ska göra mig lite mat..och jag är riktigt sugen på den goda maten som Eleonore gjorde i helgen..så det kommer faktiskt bli kyckling med blomkål och zuccini :) MUMS

vad blir det för er då? och hur har er dag varit?

men kramen på er

Kommentarer
Postat av: Anga

Tack tack syster :)

2009-09-09 @ 21:27:13
URL: http://anga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0