Söndag

Ja så var det äntligen söndag då...vi ska snart äta middag nu och sen skjussar Eleonore mig ner till bussen och sen bär det av till stan...och sen hem igen...
Jag har börjat fått hemlängtan nu...det ska bli så skönt att få komma hem och sätta sig i sängen och bara lata sig lite...och sen sätta sig och plugga, vilket inte låter lika trevligt...men det ska nog gå bra. *ler*

Sen har jag lovat Eleonore att jag ska försöka skriva nu på min nya blogg varje dag...får se hur det blir med det..men det säger jag att jag har iaf fått tillbaka min lust för att blogga igen...nu när jag fått en mer personlig blogg och att jag kan göra mera med den...

Nä nu ska jag gå till Eleonore och hjälpa henne lite...men troligen blir det väl att jag får sitta och titta på *leR* för hon arbetar bäst själv i köket...och gud vilken god mat den kvinnan kan göra...ohhh alltså det är helt galet...
så det kommer jag verkligen att sakna nu när jag åker...Eleonores mat..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0