Rubrikstopp

Förstår inte varför det ska vara så svårt att kunna skriva rubrik..

nåja...jag har ju nu gjort ett löfte som jag ska försöka hålla...att skriva något varje dag här..men jag ville vänta med att det skulle typ hända något...

Så hur har dagen varit..jo man har ju sovit som en prins...eller vad man säger...sen fick jag en slags sovmorgon vilket var skönt och behövdes.. sen började dagen med att studera, vilket inte är ovanligt just nu *leR*

sen så blev det en promenad idag igen med ludde...och det känns ju bra att jag äntligen börjar röra på mig nu...så förhoppningsvis så kommer jag och syster börja simma framöver igen...

jag fortsatte senare med mina studier och slappade lite med en film...The Gladiator...åhh det är ju en så himla bra film..älskar den!!!

men sen så har jag fortsatt med mina studier med att läsa dramer och massa faktaböcker... visst är det mycket att läsa på kort tid men det är ju väldigt intressant måste jag säga...samt att det är kul att läsa dramerna istället för massa fakta....

så du som känner att du vill göra något annorluna så läs kursen litteraturvetenskap...den är väldigt intressant måste jag säga..

ja och just nu sitter jag och ser på The Menthalist...som är en av mina favoritserier... samt NCIS som gick före..

men nu ska jag återgå till min serie... och sen får jag se om jag fortsätter plugga eller om det blir slappa..

KRAmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0