måndags morgon

det roliga var inte över... det känns skönt...

men dagen började lite trögt måste jag säga men den var helt okej ändå *ler*
tänkte gå upp och ha lite praktik på skolan idag..skulle behöva det... men såg att jag har allt för mycket att läsa igen och föreläsningar att se inför slutseminariet på torsdag och att jag har en muntlig uppgift kvar att göra till fredag... så jag får ta den där praktiken lite framöver...

sen den här jäkla axeln blir jag så less på :( jag har nu haft ont i över två veckor och vet inte vad jag ska ta mig till... kan snart inte sträcka på den...det liksom tar i...måste försöka få till det...
hoppas simningen hjälper mera.... ska iväg ikväll igen... har varit iväg tre gånger förra veckan och det känns bra..

nä nu ska jag se en föreläsning... ha en bra dag folket
KraMen

Kommentarer
Postat av: Lisen

hoppas det ordnar sig med axeln!



Kram

2009-09-22 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0