hola la people

sitter då här igen och skriver...
har tänt lite ljus nu i lägenheten så det ska bli lite mysigt... tv:n är på men det är inte mycket att titta på utan jag väntar till kl 21:00 då criminal minds börjar igen *leR* jippi!!

har varit en lugn dag idag... haft lektion som gick riktigt bra.. sen åter igen en promenad med ludde...som var lika vild som vanligt.. *ler*

sen har jag inte varit på topp form under resten av dagen så då har jag bara tagit det soft... har även fått till så att sängen inte står på golvet längre...vilken skillnad det blev *leR* nu kan man sitta och dingla med benen vilket jag inte kunnat gjort tidigare

nä nu ska jag väl ta och börja läsa lite kanske...har en essä som ska skrivas imorgon.

så god kväll folket och kramen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0