En dag i Håsjö

Ja nu var det äntligen gjort...jag har en ny blogg.

Sitter nu i Håsjö hos min allra bästa vän Eleonore. Sen tror jag Eleonore är helnöjd över att jag har en ny blogg *ler* för det är nämligen hon som gjort den åt mig. Hon har velat att jag skulle skaffa en blogg här istället sen typ första dagen jag skaffade blogg.

Så Tack Eleonore för att du har hjälpt mig göra denna nya. Och tack även för alla fina bilder du tagit på mig idag. Hon tyckte jag skulle ha en fin höst bild med, så efter att hon fixat mitt hår så klädde vi på oss och gick ut med Harry och Mynta och tog massa kort på mig. Jag är helnöjd med över hur allt blev. Lämna gärna en kommentar om vad du tycker.

Idag har jag även varit med Eleonore på body pump, hon skulle repetera inför imorgon så då tyckte hon att jag skulle följa med och testa. Sen blev det solning. Alltså det var riktigt skönt måste jag säga. Så vi ska iväg dit imorgon igen och sola. Sen åker jag hem med bussen till stan där syster Anga hämtar mig.

Så det har ju tyvärr inte blivit så mycket studier i helgen men vad gör väl det när jag fått tillbringa den med Eleonore *leR* sen hinner jag nog alltid imorgon kväll. Så min helg har varit helhärlig måste jag säga. Började med att vi åt mat i östersund på Shanghai Wok, hur underbart gott som helst. Sen gick vi på bio, på den nya BECK filmen. Den var ju så himla bra. Det är ju aldrig fel att se på Micke P *leR*. Men Eleonore hade inte tid och se på honom, det var ju massa bilar med i filmen som körde fort.

Ja det var ju min helg, eller halva iaf. Nu ska jag gå och hjälpa Eleonore med maten. Sen kommer vi nog sätta oss och fixa mera med våra bloggar.

Hoppas du får och haft en bra helg med.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0