dagarna rinner iväg...

ja som ni ser så var det några dagar sen nu... men som sagt dagarna bara rinner iväg tycker jag..

jo men en update från den senaste tiden kanske.. jo i lördags så åkte jag upp till östersund till mammas middag för syster Angelica som fyllde år i onsdags... och det var så himla gott måste jag säga... hon hade gjort smårätter för oss, små mackor med sallad, ägg, räckor och till mig med skinka, leverpastej och rödbetssallad.. så goda!!
sen varmrätten var plankstek...som var så gott så man åt sig så mätt så man rullade från matbordet *ler* det var så sagolikt gott....

sen jag ätit mig mätt så tog jag bussen in till stan för att träffa min vackra B, så vi hade en liten förfest hemma hos henne och hennes kille T. Sen kom det några vänner till dem och sen kom vackra F med sin kille J. Och det var så kul att träffa dem igen.. det var ett tag sen jag träffade B och F.

vi drog i oss några cider, tequilas och ozos och sen ut på krogen.. första anhallten blev nyöppnade Bishop Arms... och det var så himla fint där... där drack jag nog världens godaste päroncider...
sen gick vi vidare till The Rock...men jag och F började bli hungriga så vi drog oss undan och även J. Vi ville till Max men de hade stängt :( så då blev det en kebab istället... men det var gott det med...

när jag kom hem igen så var det bara Angelicas kille vaken...så då satt vi uppe en stund och drack...eller han iaf *leR*

sen kom söndagen och då kände jag att jag ville nog tillbaka hem tidigare iaf...hade ju tänkt stanna några dagar....men när jag vaknade i östersund kände jag en sådan stark hemlängtan så det kröp i skinnet på mig nästan....

så man kom hem och då hade jag filmkväll....det var mysigt... såg på XXX...det var länge sen man såg den..men nu när man har en VHS så kan jag äntligen se mina gamla filmer...

sen igår så var jag väldigt seg måste jag säga...låg länge i sängen tills syrran sms:ade och fråga om jag skulle kunna ta en promenad med ludde igen..så då gick jag en promenad med honom...han var riktigt lugn och duktig igår måste jag säga...

sen var även jag duktig.. jag tog och gick och simmade...det var så härligt... men fick inte med mig syrran *ler* så imorgon ska hon försöka komma med...annars får jag simma själv igen... det går ju det med men det är ju så mycket roligare att simma med någon...

sen har jag börjat äta nyttigare mat...det är tack vare Eleonore *ler* men med ett undantag för kebaben i helgen och middagen igår... men annars så har det gått rätt bra..

så nu är det bara simningen och promenaderna som ska ökas på... så får se hur det går...

annars går det bra med studierna... hade en essä i fredags som jag tror gick bra.... man håller ju tummarna nu... men nu ska man försöka läsa en dansk drama som handlar om "Jeppe på berget" eller som det står i texten "Jeppe paa bierget".. det är lite kul att försöka läsa den men jag förstår lite iaf *leR*

så nu ska jag återgå till det.. hoppas att det är väl med er..

KramEn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0