Då var det en ny vecka då.

Ja då var det dags för en ny vecka igen. Dagen började rätt segt måste jag säga. Skulle kliva upp vid 8 tänkte jag för att läsa klart allt det sista inför mitt seminarium idag..men ack så jag bedrog mig...klev upp vid halv tio...och sen skulle jag börja halv elva...*ler* tror jag var lite morgontrött

Så nu har jag nyss avslutat mitt seminarium och det gick riktigt bra måste jag säga. Så nu ska jag försöka få i mig något att äta, sen ska jag gå till syster Angelica och hämta Ludde för en promenad...sen tillbaka hit och fortsätta med mina studier. Sen hoppas jag under dagen att jag får lite bilder från i helgen som jag var med och tog som jag senare kan lägga ut här.

Sen så har jag sen i lördags värsta träningsverken *LER* har lite svårt att kunna gå normalt just nu..ser jätte kul ut måste jag säga :)

Sen blir det nog lugna puckar resten av dagen. Ska försöka senare i veckan lägga över lite inlägg från den gamla bloggen hit. Och sen kommer jag nog efter ett tag ta bort den.

Men det blir senare i veckan. Nu bär det av in i köket.

Kramen!

Kommentarer
Postat av: Anga

Tack för hundpromenaden ;)

2009-09-07 @ 21:24:54
URL: http://anga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0