äntligen helg :)

Då var det helg igen...och snart kommer det en till och en till...
Har du tänkt på det att man blir aldrig less på att det blir helg...
Men att det blir måndag igen...det blir man less på
Är inte det konstigt? *leR*

Ja nu är första Delkursen klar på denna terminen...så nu är det
bara tre kvar...och nästa börjar nu på måndag...
så igår kväll satt man någon timme och skrev förberedelser för den kursen...
kolla upp alla föreläsningar, seminarier, studiegrupper osv..
samt allt vad man ska läsa...

så igår hade jag min sista redovisning..
och jäklar vad nervös jag var över det...för vi skulle ha en muntlig redovisning..
och jag hade skrivit klart allt 5 minuter innan lektionen började..
jag kände att det var bara något ihop slafsat (om det stavas så)
Men det tyckte inte läraren... hon tyckte det var riktigt bra..
hade suttit halva natten på torsdagen och hela fredag förmiddag på jobbet och skrev och skrev..
men fick till det...

sen fick jag främmande igår och det var riktigt kul... så tack för det..

sen sitter jag och håller på och spy...för ser på tv där de opererar...och man får se allt och då menar jag ALLT!
*urk*

hade tänkt iväg och simma nu på morgon men kände igår att jag behövde sova ut..
så idag ställdes ingen klocka och jag la mig rätt tidigt igår men somnade vid tolv kanske...
sov ut till halv nio..och jag bara kände va?! kan jag vakna så "tidigt" självmant *leR*
annars brukar man ju sova till halv tolv nästan...

men nu ska jag sätta mig och bara ta det lugnt tänkte jag..
sen kommer jag nog att börja med studierna igen..
för på måndag börjar allvaret igen *leR*

KraMen På eR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0