trist väder :(

ja den senaste tiden så har det varit riktigt dåligt och trist väder... men det kom ju lite snö här i veckan så då blev man lite gladare iallafall...men nu har den smält och regnat bort... men det ska bli bättre säger de iaf...

det har ju varit en hård vecka...enormt mycket att läsa i studier, massa föreläsningar att se, lite praktik på skolan, sen så tog jag förståndet till och gick till körskolan med syrran..men då var det ingen där så ska ringa dem till veckan istället, sen har jag packat ihop lägenheten nu så man bor i ett litet kaos nu,
varit till syster och slitit :) hihi var och hjälpte henne med att ordna med deras ved, så vi rensa upp och palla upp lite ved så de får till det och sen eldade vi lite, var lite mysigt.
sen så har jag sökt lite extra jobb med men får se hur det blir med det..

just nu så vill jag bara flytta och fixa till lägenheten, sen så får man ta tag i allt annat känns det som...

men annars så rullar det väl på...man tar en dag i taget just nu...och det är väl det bästa att göra

men kramen på er folket.. och skriv gärna kommentarer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0