Jag har nog kommit till ro nu...tror jag..

Ja idag är det ju Farsdag så GRATTIS PAPPA!! Jag och syster A och M var dit idag med tårta och fikade lite... så det var kul..

sen har dagen varit rätt trist måste jag säga..och det beror till största delen av vädret...GE OSS SOL!!

det rullar på nu med packningen...har i princip packat allt nu så om några dagar så börjas det roliga :)
även studien rullar på bra..har dock inte allt läsmaterial men det funkar bra ändå..har det viktigaste iaf..

sen har det inte hänt så mycket vad jag vet iaf :) så tänkte bjuda på lite musik denna väders-trista söndagskväll..



James Blunt- Goodbye my lover


James Blunt- You´re Beautiful


Juliette And The Licks - Hot Kiss


Tenaious D- Tribute

Så hoppas nu att ni får njuta med lite blandad musik.. KraMen på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0