hallå i rutan

ja då sitter man i Gim och är hundvakt igen över helgen :)
det ska bli lite kul..fast han är ju rätt busig och lurig den lilla krabaten.. men ack så härlig

ja snart är det helg igen och det ska bli skönt.. kommer vara i Gim med Ludde och bara ta det lugnt... ska bli så härligt... har haft rätt mycket att göra sista tiden men studier jobb och flytt.. har äntligen börjat få till lägenheten... men det är en bit kvar... ska be om en ny tapetsering i köket framöver.. få se hur det blir med det..

men efter veckans rejäla förskylning så har jag inte kommit riktigt igång än... vill bara vila ut och slappa någon dag... men vet ju att det kan jag inte.. det är ju för mycket att göra..

sen nästa helg blir det ju att man åker iväg igen... sen i december blir det kanske också att man åker iväg en sväng igen...  men sen blir det jul :) och då åker jag bort med och nyår... kommer bli skönt.. var ju inte en höjdare precis i fjol och fira jul själv...men det var ändå lite mysigt.. första julen i den nya lägenheten... fast iår blir det inte så...

sen har jag fått ett bra erbjudande på en ski-semester... fast jag är ju inte den bäste på slalom precis haha :D

men ska återgå till ludde och studierna nu.. har en internetlektion nu igen snart..

kram på er folket!!

Kommentarer
Postat av: Anga

Tusen tack syster för djurpassningen ;)

2009-11-23 @ 11:07:40
URL: http://anga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0