fy och blä!

har åkt på en dunder förskylning :( bläää... jag och syster A har slitit hela helgen med att flytta mina saker till den nya lägenheten :) tack och lov var det inte så långt bort jag flyttade... bara några hundra meter... sen under lördagen var M med och hjälpte till också.... så ett SUPER TACK!! till er två!! ni är guld värda....

så nu sitter man i den nya sängen med feberfrossa, snorig, öm i hela kroppen, tror skallen kommer sprängas snart... men inte kan jag ligga och vila heller :) är ju så ivrig över att ha flyttat till en större lägenhet där jag får plats med alla saker! :D så jag har försökt så gått det gick med att packa upp mina saker... tyvärr så skulle jag jobba idag men det var bara att ringa och sjukanmäla sig det... för har knappt orkat gått omkring här i lägenheten... så vet inte hur jag ska orka med en datalektion nu senare ikväll.... blää säger jag till att vara sjuk... det är inte alls kul.... sen sitter nog min syster och är lika öm.. så jag hoppas du blir bättre snart...

ja det är det som har hänt nu under helgen... så nu gäller det att läsa ikapp sig i studierna det man missat... vilket är rätt mycket :S inte bra.. men skam den som ger sig...

kram på folket!!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Så snart du kommit iordning så förväntas det bilder på nya lgh här på bloggen!!!

KRAMAR

2009-11-19 @ 12:36:29
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0