en vecka har passerat

jo tiden går väldigt fort måste jag säga...

har haft mycket att göra nu ett tag så därför har det varit stilla på bloggen... har packat som en tok och pluggat enormt mycket.. hade sluttenta förra veckan och nu idag började den nya kursen.. så nu är det nya tag... fast koncentrationen är inte på topp just nu.. så jag får rycka upp mig lite... har varit väldigt orolig och nervös de senaste dagarna men får förhoppningsvis reson på det snart...

så nu gäller det att ta nya tag och börja se framåt.. en vis person har sagt det till mig..så hoppas han vet det...att jag tycker han är vis :)


längtar tills jag får flytta...att få en större lägenhet och fixa och trixa på med massa saker :)
men nu ska jag sätta mig och läsa lite och plugga på..

men ni får ha det bra...kramEn

Kommentarer
Postat av: Systeryster A

Hej hopp!! Hoppas pluggandet går fint! Tusen tack för hjälpen i förrgår! Var ute igår o fyllde upp med mer ved ;) Ha det bra !

2009-11-06 @ 12:05:40
URL: http://anga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0