Dagens...

Dagens låt: Say hey (I love you) - Michael Franti
Dagens mående: Sliten
Dagens frisyr: Uppsatt i en knut och uppsatt lugg med hårspännen
Dagens smink: Nada
Dagens klädsel: Började dagen med mörkdenim jeans, linne och grön huvtröja, väl hemma byttes brallor till svarta mjukisbyxor
Dagens roligaste: Arga Snickaren :)
Dagens planer: Ställa om möblerna inför flytt, packa det sista, hämta fler kartonger, studier och praktik..
Dagens vill ha: Att flytten ska vara klar! :) Pengar till tapetsering i det nya köket..
Dagens saknad: Solsken och att vara utvilad...
Dagens drog: snus tyvärr :(
Dagens tråkigaste: Studier...
Dagens finaste: Att se eleverna på skolan så glada :)
Dagens måste: Packa klart det sista och läsa klart Robinson Crusoe och Huckleberry Finn tills imorgon..
Dagens dricka: Stort glas med kall mjölk...
Dagens köp: Tror inte jag handlat idag..enda jag fick från affären idag var banankartonger :)
Dagens lunch: Potatis, fisk med den urgoda gräddfilssåsen (på skolan)
Dagens kärlek: Den får alla som jag har i min närhet (även de i australien ;) )
Dagens skratt: Med grabbarna i klass 5 och deras hammrande :)
Dagens tanke: Snart får jag flytta :)

(Denna lista har jag fått från syster A´s blogg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0