arga snickarn

åhhh han är ju så himla härlig tycker jag :D den arga snickaren..

men det var inte det jag skulle skriva om.. jo jag har ju sakta men säkert börja få till det nu i mitt så kallade nya hem.. men som sagt.. det går vääldigt sakta... är riktigt missnöjd över hur kökets tapeter är nu men kommer nog snart få tapetsera om där med... sen ska det ju handlas in lite nya saker med....en massa saker *ler*

har jobbat lite idag.. och inte studerat så mycket.. hjärnan vill inte riktigt funka idag... hoppas det blir bättre snart..

imorgon blir det jobb igen och fredag.. sen blir det troligen att man åker iväg i helgen.. så det lär ju inte bli så mycket studier vilket inte är så bra.. men men.. måste ju ta det lugnt ibland också...

men ikväll så tog jag iaf ett hett bad för att lugna ner mig lite.. har till och med sovit nu på eftermiddagarna några dagar nu för jag har varit så slut... för det har börjat med att jag inte kunnat sova på nätterna.. vet väl lite vad det beror på men fast man är så trött så ligger man bara och vrider på sig... så nu måste jag ta och ordna det på något sätt....

sen har räkningarna betalats nu och lite blev det ju över tack och lov.. *ler*

men nu väntar mer tv och att skriva ett reflektions-PM som ska in ikväll *ler* oj så kul :)

sen såg jag E´s bilder på det nya placet.. och så himla fint de har fått till det *ler* asläckert hehe

kram på er folket och en speciell kram till E och hennes lilla familj ;)


Kommentarer
Postat av: martina jansson

hej, gud vad fin headers! hur gör man sånna kan du hjälpa mig med det ?<3 du var skiit fin på bilden som du har som headers !<3333

2009-11-28 @ 19:15:41
URL: http://mmaarrttiinnaa.blogg.se/
Postat av: Amelie

Villken fin blogg du har!

Mycket finare än min!

När ska du komma till våran klass igen?

Snart hopppas jag!:D

Från Amelie!

2009-12-03 @ 19:53:40
URL: http://ammy98.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0