sorry lorry

jo jag vet att jag är super dålig på att skriva här ofta...
men det är ju som sagt rätt mycket att göra nu för tiden på dagarna.. och då menar jag med mina studier :) sitter nuförtiden uppe till iaf 3 på nätterna och läser och läser...fast ibland så har man sån tur att vissa böcker som ska läsas har filmatiserats och sen nu under denna kurs så ska man se några filmer...och igår natt så hade jag sådan tur att en av filmerna som ska ses gick igår "när lammen tystnar"... visst har man ju sett den några gånger men det var nog flera år sedan jag såg den...

sen nu ska man läsa en massa kärleksromaner till måndag...plus massa faktaböcker *ler*
så man blir väl uppe ett tag inatt med....

ser att det varit rätt många in idag och kollat här... ni kan ju gärna skriva någon kommentar så får man se vad ni har för er *ler*

ja nu ska jag börja på en Harlequin bok *LER*... a.c.a tantsnusk haha... det är tur att mammsen har flera lådor med dessa böcker så det var bara att låna några av henne..

nä nu blir det bok och Beck som går på Tv:n...
ha det gott och ha en trevlig tredje advent och lucia dag imorgon...
KRAMen på er folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0