nu är det jul..här i vårt hus..

ja nu är det bara några få dagar kvar till jul... känns lite udda... tiden har gått så fort tycker jag...



idag kom man tillbaka efter en helg hemma i sörbygden med pappa... vi har haft det jätte mysigt... ätit gott och slappat... vi skottade lite under lördagen men det hade inte snöat så mycket... så for vi tillbaka till fränsta tidigt idag...

sen har man inte studerat så mycket heller under veckan som gått eller helgen... lite har man ju läst men man vill ju ha lite ledigt med... men ska plugga på rejält nu imorgon tänkte jag och försöka få tid över till julfirandet... fast det blir som i fjol..fast iår har jag bjudit över mamma och hennes kille på fika på dagen och så ska jag gå till pappa och hans tjej på dagen med och fika hos dem.. så det blir massa fika *ler* men det gör ju absolut ingenting *Ler*

sen under mellandagarna blir det mera studier och sen åker jag bort några dagar och det ska bli skönt..

vad händer under julhelgen hos er då??

Kram på folket


Kommentarer
Postat av: Anga

Äta mycket skinka o kolla på Kalle ;)

2009-12-22 @ 07:34:09
URL: http://anga.blogg.se/
Postat av: Bianca

Heej! vilken fin blogg:D verkligen!!

kan inte du göra en son fin blogg till mej med? ringer dig nån dag<3

Hej då<3/ Bianca♥

2010-01-01 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0