äntligen helg igen

ja då var det helg igen då...
avslutade min vecka med en tredagars hemtentamen... hehe ja och den gick ju som den gick... såklart blev man klar bara några minuter innan inlämnings tiden *ler*

så nu på måndag börjar den nya delkursen... nu blir det populärlitteratur i 6 veckor... och den delen verkar väldigt intressant måste jag säga...

men idag blir det inte så mycket studier.. idag ska man hjälpa storasyster och killen hennes. Jag och syrran ska åka och hämta massa ved hemifrån sörbygden som de ska ha... pappsen ville gärna bli av med den...  så då ställer syrran upp *ler*

ja sen imorgon måste ja ta mig i kragen och städa lite.. hehe har inte städat sen jag flyttade in... så det är nog dags nu... sen måste jag sätta mig och läsa facklitteratur imorgon...

ja och nu har äntligen snön kommit *LER* och det är ju så vackert ute nu.. hoppas nu bara att inte den smälter bort nu...

så nu sitter man i den nya lägenheten och har julpyntat rejält här nu... och det är rätt fint här nu...

nä nu ska jag läsa lite innan syrran kommer...

trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0